sportlov.

det känns så skönt då man tänker efter, att man verkligen har en veckas lov att vila upp sig på. fast jag ska försöka träna endel med teresa också. men det ska bli roligt och jag behöver verkligen få bort några kilo till sommaren :O det är pinsamt annars sen då sommarn kommer. jag ska också övningsköra endel, det går framåt faktist =) så det ska nog kunna bli körkort innan sommarlovet ska ni se :D hihihi. dock så börjar jag bli lite småsjuk =( ont i halsen och början på förkyldning, men jag tänker inte skippa träning o det ändå. jag måste röra på mig regelbundet nu. blir mitt löfte fram till sommaren (Y)  och det ska jag hålla. jag är inte så bra på det iofs...kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0