james morrison - the boy


en helt underbart låt man kan lyssna på om och om igen utan att tröttna :) <3 kommer bli en plåga för mina små öronen nu ett tag framöver! iallafall, jag är riktigt trött efter dagens skola. jag höll på att somna redan på våran andra lektion då vi kollade på film, nya versionen av romeo och julia :P hahaha! och det blev endel skratt >_< hahahahahahaha!
snart kommer mammi hem med semlor =) det är ju ändå fet tisdagen så då måste man ju bara ha en semla för att! hahaha. och imorgon ska jag träna bort lite kalorier med teresa efter skolan =) det ska bli riktigt kul och nu ska vi börja på allvar minst 2 ggr i veckan sötnos? =) så nu är det slut med chips,godis o kakor mitt i veckan för min del (Y) kramar.

Kommentarer
Postat av: julia

du är utmanad, bla bla bla. Kolla min blogg.

2009-02-25 @ 15:33:51
URL: http://juliaevertson.blogg.se/
Postat av: Anonym

en bra start med oboy på p2 ;)

2009-02-25 @ 18:56:21
Postat av: Petter

jag som skrev över namnet försvann..

2009-02-25 @ 18:57:32
URL: http://petters-blogghorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0