hemmakvällar.

det gillar jag väldigt mycket! =) typ det bästa som finns efter en vecka i skolan. sitta framför tv:n med snacks o glo film. sen har jag en väldigt bra bok att läsa också, :P
imorgon är det melodifestivalen och jag ska absolut kolla, next 3 måste ju få lite stöd  >_<
och 11.15 ska jag klippa mig, det blir nog förmodlingen bara topparna men ska höra lite vad dom tycker! =) så jag återkommer om hur det blev imorgonkväll? ska ju hinna med att gymma också. jag kommer nog troligtvis vara rätt trött efter morgondagen. men det är sånt man får ta. ska ju bli kul iallfall :) men ni får ha en bra kväll annars, kramar.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Svar: Ja, det var riktigt mysigt på P2 :) Vi får träna hårt imorgon istället :D

2009-02-27 @ 19:53:02
URL: http://teresaannawatz.blogg.se.se
Postat av: malin

aa, det får vi göra =)

2009-02-27 @ 19:58:21
URL: http://malinelisabetjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0