grosvad.

idag blev det faktist en rätt lagom seg dag i skolan :) inget direkt plugg på nån av lektionerna. det började med historia, där vi fick tillbaka våra prov och så fick vi kladdkaka. men det var ju inte direkt det man ville ha sådär tidigt på morgonen :O iallafall, va inte där alls länge iallafall. vid halv 10 fick vi skjuts upp till grosvad för att åka lite grillor igen :) den här gånger gick det mycket bättre,  lärde mig bromsa lite nu också :) wiiiiie, det kan behövas faktist! sen iallafall åkte vi tillbaka och åt, sen blev det svenska och se slutat av Romeo och Julia. vid 1 hade vi samhäll, där blev det singstar "tävling"  :) THE ROCKERS, (jag,teresa,sofia&amanda) vi va rätt så mycket bättre än de andra på "roger pontare - när vindarna viskar mitt namn" >_< hehehehe! det blev ett härligt slut på den dagen iaf.  det fick också bli en promenad hem från skolan i solskenet :D det kändes nästan som vår, och hur härligt skulle det inte va med vår? ;) fast nu tänkte jag inte skriva så mycket mer, puss & kram.


(och själv hade man ju världens bästa balans - not!!! hahahaha)


( julia & teresa - vi  va nog lite bättre än alla andra, eller vad säger ni? hahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0