españa

jag gillar inte spanska för tillfället. har prov på fredag och det är jobbigt att plugga in allt.... =O allt går så fort på lektionerna att man oftast hinner glömma det direkt då man slutat! så det blir spanskaplugg både idag&imorgon. kul jävla liv jag har. eller håller ni inte med? :P det kan ju absolut inte finnas nått värre än alla prov och läxor i skolan. det skulle vara så mycket enklare och roligare med skolan om det inte fanns ju =) fast nu måste jag gå här ifrån annars sitter jag fast här resten av kvällen (a) och jag hoppas att ni andra får det roligare än mig ikväll.

fast jag har lite att glädja mig åt imorgon =) vi ska nämligen åka skridskor igen på idrotten och sen blir det kareoke med göran & gänget på samhällen =D göran kan vara väldigt generös och omtänksam ibland. vi hade jobbat och slitit så hårt tyckte han så vi behövde muntras upp o ha lite kul... hihihi,  KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0