bambi på hal is?

uuusch säger jag bara för snön! :O jag hatar det verkligen. när jag vaknade imorse blev jag inte så glad, det va fullt med snö. men det hade slutat då jag skulle cykla iväg mot grosvad för att åka lite grillor. oturen förföljer mig känns det som!!!! >_< ramlade då vi åkte skridskor och nu har jag lite ont i höften...skridskor är inget för mig! slutade iaf 2 idag, cyklade hem halvsovandes och åt lite mat. sen orkade jag inget annat än kolla film. såg twilight för andra gången, den va faktist mycket bättre nu är förra gången (y) nu tänker jag nog plugga historia, har ett stort prov på tisdag nämligen :O bläääää!! kram.


Kommentarer
Postat av: marielle

edward i twilight är hethethet ;)

2009-02-07 @ 13:36:42
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/
Postat av: malin

jaaa, visst är han :D

2009-02-07 @ 13:42:39
URL: http://malinelisabetjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0