25 februari.

grattis till bror som fyllde 22 år idag! =) jag saknar honom nu då jag inte sett honom på ett par månader. hoppas han har det gött i göteborg!! =D som han har lärt sig säga med fin göteborgsdialekt.. >_< hahahaha!

jag är väldigt väldigt trött om jag får säga det. sitter här och halvsover. det är ungefär det jag brukar skriva här på bloggen! haha men den är helt frivillig att läsa faktist =) ingen som tvingar dig? :P iallafall, efter skolan så gick först jag&teresa till p2 och fikade sedan kom petter och det blev träning på medley :) rätt så kul faktist, blir ju mycket skratt med den pojken. hahahaha! kom hem runt 6 eller nått liknande, så då kan ni nog förstå att jag är rätt så trött (a) hihi ^^ har bara blivit dator sen dess och sängen väntar snart! kram

ps. beställde tid på På håret också :) lördag 11.15 blir det, hjälp? hur ska jag klippa mig? (a) förslag? ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0