Juldagen

Så var det dags att börja tagga till fest. Första ska vi vara ett par tjejer hos veronica för att sedan dra oss bort mot storängen till Victorias 18års fest och sen avsluta kvällen på hotellet! :D Jag är förengångs skull väldigt taggad för fest. Brukar aldrig hinna bli det nuför tiden så det passar bra nu på juldagen tycker jag.

Igår var det julafton och det var en riktigt mysig sådan. Jag fick väldigt fina julklappar, bl.a. ett stativ, en sminkning på Makeup store, presentkort, pengar, en kokbok mm och under resten av kvällen spelade vi barn Super Mario Wii. Det är superskoj men för mig var det lite svårt. =/ men men...Nu ska jag börja sminka mig. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0