sista dagen.

usch, nu är det redan sista dagen på lovet! det har gått så otroligt fort, men det har varit ett bra lov med mycket vila. Men även lite fest o umgänge. dessutom har vädret varit riktigt skönt, klarblå himmel och ca.20 grader i solen :) sitter här och pluggar in i det sista, men dock behöver inte samhällen vara 100% klart nu innan, vi får en lektion till tror jag :P men skönt om man har det klart nu ändå! iaf, min helg har bestätt av påskmat med släkten, grillning, solning, plugg, film mm. så jag kan ju inte säga att den inte varit bra! och det är riktigt skönt att skolan börjar lite lugnt, redan tisdag imorgon, sen på onsdag ska ns2a + ns2a till kolmården och studera djuren =) det ska bli riktigt roligt faktist. sen är det ju bara 2 dagar kvar till helgen! jag ska nog fortsätta plugga lite nu, puss


Kommentarer
Postat av: elin m

ja, visst sitter den bra! jag testade också den gula på h&m när jag var där sist, men eftersom jag visste att jag ville ha den blå så köpte jag den inte :)

2009-04-14 @ 19:05:02
URL: http://bleeditout.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, jag vet inte. kan inte bestämma mig! men det lutar faktiskt åt den oranga nu ;D

2009-04-14 @ 19:54:09
Postat av: Teresa

2009-04-20 @ 15:17:49
URL: http://teresaannawatz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice pic ;)

2009-04-20 @ 15:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0