ba ba ba ba...

jag är väldigt dålig på att uppdatera. men det beror på att jag inte varit så skrivsugen och då jag väl varit hemma har jag varit trött, :P nu kan jag ju passa på o berätta vad jag gjort.

lördag&söndag gjorde jag nog inget speciellt, inte vad jag minns iaf, =) hihihi! sen i måndags så åkte jag till stan med karin, men hade dock knappt några pengar kvar så det blev bara en t-shirt o lite smink. senare gick karin & jag hem till mig i det fina vårvädret och snacka lite och kollade i gamla skolkataloger :P hahaha, fyfan vad man kan skratta åt allt och alla. och så många minnen som dyker upp!
igår åkte jag till manda och hade mys i solen hela dagen, :P satt och snackade med hennes syster och hennes kompisar, men det va trevligt! ett plus var ju att vi gick och köpte glassar :) hur gott är inte det? mums. och idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, om inget dyker upp tänker jag nog plugga lite :| bläääää, på ett lov ska man ju fan inte plugga =O men dock har jag ett historia arbete som ska bli klart OCH ett samhällsarbete!!!!!! waaaaaaaaaah, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0