äntligen vår.

wiiiiiiihu, nu är äntligen våren här på rikigt! :P har varit klarblå himmel flera dagar så då måste det väl räknas som att våran är här? :) hihi.kom precis hem från skolan, väldigt slapp dag med endast idrott och samhäll. hade livräddning på idrotten, det va inte alls komplicerat men det är ju kul att bada iaf =D och tur är väl det! ikväll ska jag och lite annat folk tillbaka till skolan på ett informationsmöte om endel yrken. så jag hoppas det inte blir allt för långtråkigt för jag är ganska trött redan nu.

nu ska jag nog gå ut och sätta mig i solen med en bra bok :P man måste ju passa på sålänge solen är framme. ha en bra dag alla, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0