beach 10

Nu känns det som att sommar är här. Sitter här i shorts och linne, det känns som ett bra klädval en dag som denna. 29 grader i skuggan, vad är det då i solen? :O Det måste vara runt 40 grader i solen..Galet! Hoppas vädret håller i sig över helgen så man kan bli lite brun igen!

Mina ben är helt otroligt sega efter idrotten. Agnes, Jag & Petter hade våra pass och redan innan petter skulle börja var man ganska trött. Då kan man bara gissa hur trötta alla blev utav petters mega-jobbiga-pass...xD En rejäl träning inför beach 10 fick vi allafall.  Jag kan också meddela att jag får bocka av ännu en grej från min att-göra-lista. Nu är det endast matte nationella och en sista koll på religionsuppsatsen kvar. Sen kan jag slappna av och börja tagga inför Studentveckan! :D PUSS


Sommaren 09


Kommentarer
Postat av: magdaleena

Älskar bilden! ge mig mer sommar nu. Jag har 6 saker kvar att göra :( inget kul.

2010-05-23 @ 13:32:45
URL: http://maagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0