Nytt år!

Så har ännu ett år gått och jag känner redan nu att 2010 kommer bli ett grymt bra år! Student, resa?, körkort och säkert massa massa mer. Men nu har jag tänkt visa mina bästa minnen från 2009, så se och njut mina kära vänner!




Jag blev 18! :D


vi blev NS3B :)


Massor  grymma fester med tjejerna!


Jag åkte till Gbg med Marielle och Magda ett par dagar under sommarlovet! :D


Jag hann med några mysiga picknickar!


Jag åkte till Öland och campade en vecka!


Det blev september och hela familjen åkte över till USA för en helt underbar vecka. Shopping, sevärdigheter och ett bröllop! :D det var grymt.


Ännu en mysig julafton med de nära och kära och sedan ett grymt bra nyår som ett slut på 2009! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0